Novinka Aktualizováno 7. 2. 2024

Magazín Volvista získal první místo v anketě Zlatý středník

4 minuty čtení Autor: Volvista
Magazín Volvista získal první místo v anketě Zlatý středník

Přihlášené práce hodnotí přes 80 porotců patřících mezi přední profesionály z oboru marketingu, komunikace a PR. Odborná porota posuzuje přihlášené práce i napříč oborovými sektory a porovnává ty nejzajímavější osobnosti a PR agentury. Přihlašování do 18. ročníku soutěže odstartovalo 19. listopadu 2019 a sběr přihlášek skončil 14. února 2020.

Na galavečeru, který se konal 9. 9. 2020 v Empire Hall ve Slovanském domě v Praze jsme si z rukou předávajících převzali první místo za náš magazín Volvista řídí srdcem, za nejlepší projekt v sektoru Auto-Moto a Doprava. Cenu za podpory spolumajitelů skupiny Auto Průhonice a.s. Karla Stolejdy a Martina Veselého v hledišti přebíral Aleš Wallcon, obsahový manažer skupiny.


Zleva Aleš Wallcon, Karel Stolejda a Martin Veselý

Do letošního ročníku se přihlásilo celkem 415 projektů napříč obory i kategoriemi a v sále Empire Hall se předávalo celkem 96 ocenění ve 34 kategoriích.

Magazín Volvista je pro nás součástí projektu, kterému my říkáme Svět Volvista a který sdružuje i unikátní aplikaci Volvista, web Volvista.cz s kompletní nabídkou vozů, služeb i Volvo novinek a také asistenční kartu Volvista, kterou získá s koupí vozu každý.

"Za 11 let fungování skupiny Auto Průhonice prošel vývojem i náš časopis, dnes se nám snad daří nevydávat firemní respektive produktový katalog, ale magazín, který naše zákazníky baví, který chtějí číst, v němž se leccos dozví, nakouknou díky němu do zákulisí našich dealerství a který má snad i (Volvo) spirit. A jsme rádi, že početná porota Zlatého středníku naše snažení při prémiérovém přihlášení do Zlatého středníku ocenila a to rovnou prvním příčkou," říká Karel Stolejda.

Slova druhého ze spolumajitelů Martina Veselého si s dovolením "půjčíme" přímo ze stránek aktuálního vydání magazínu: „Bez přehánění si myslíme, že naše, resp. klientela Volva je kultivovanější než třeba u jiných značek. Jedna z hodnot Volva, kromě vynikající bezpečnosti, vždycky byla ta, které říkáme neokázalý luxus, což generuje poměrně speciální typ zákazníků. A právě pro ty připravujeme, vymýšlíme a realizujeme různě inovativní projekty.“

A právě pro ně tvoříme i magazín Volvista.

"Jak už řekl Martin, myslíme si, cítíme, že volvisti, toliko naši zákazníci, ale obecně i fanoušci značky Volvo jsou krapet jiní, než zákazníci a fanoušci jiných prémiových značek. A my pro ně zkrátka rádi tvoříme časopis, který jim otevře dveře do našich poboček trochu jinak. Poznají a dozvědí se víc o našich kolezích, o našich spolumajitelích, o jiných zákaznících. Přečtou si rozhovory, přiblížíme jim svět Volva nejen přes aktuální modely, ale i přes aktivity na poli ekologie a bezpečnosti. Samozřejmě jim i představíme nové služby a nabídky. Zkrátka magazín je pro naše zákazníky vhled do aktivit, byznysu i 'mentality' našich dealerství," dodává Aleš Wallcon, obsahový manažer.