Novinka Aktualizováno 12. 9. 2025

Cardion Cars slaví úspěch v soutěži Zlatý středník

2 minuty čtení
Cardion Cars slaví úspěch v soutěži Zlatý středník

Naše rebrandingové video Maximálně osobní uspělo v prestižní soutěži Zlatý středník, která každoročně oceňuje nejlepší firemní i veřejnou komunikaci v Česku a na Slovensku. Slavnostní vyhlášení 23. ročníku proběhlo ve čtvrtek 11. září ve Slovanském domě v Praze.

Vítězným projektem v kategorii Auto-moto a doprava se stalo zábavné video z dílny režiséra Markuse Kruga, které s nadsázkou a humorem představuje novou tvář naší společnosti. Do příběhu obsadil nejen naše spoluzakladatele Karla Stolejdu a Martina Veselého, ale také známé osobnosti – Matěje Rupperta, Terezu Černochovou, Libora Boučka, Tomáše Třeštíka, Dana Bártu, Hynka Čermáka, Laďku Něrgešovou či Ondřeje Brzobohatého. V cameo roli se objevuje i Aleš Najbrt, jehož studio stojí za naší novou vizuální identitou.

„Tímto malým filmovým příběhem chceme s humorem představit novou tvář společnosti, ale zároveň ukázat, že osobní přístup, profesionální služby a špičkový servis zůstávají stejné,“ řekl k videu v době jeho vzniku spolumajitel společnosti Cardion Cars Karel Stolejda.

Zlatý středník, vyhlašovaný Asociací strategické komunikace a vztahů s veřejností, hodnotí nejlepší komunikační projekty v Česku i na Slovensku. Každoročně oceňuje špičkovou práci, která inspiruje, spojuje a posouvá obor kupředu.

Toto vítězství patří nejen celému týmu Cardion Cars, ale i vám – našim věrným zákazníkům a partnerům, Volvistům. Díky vám můžeme růst, inovovat a s radostí tvořit projekty, které baví a inspirují.

Podívejte se na naše vítězné video a oslavte tento úspěch s námi!

Popisek