Co nová aplikace Volvista nabízí?

Umožňuje jedním tlačítkem:

  • objednat do servisu
  • vyžádat si výkup/prodej svého auta
  • komunikovat se svým servisním technikem pomocí funkce Video Servis
  • procházet nabídku ojetých vozidel
  • hlídat termín servisní prohlídky
  • zavolat pomoc v případě nehody či poruchy

Nabízí informace o:

  • vašem voze Volvo
  • servisní historii vozu
  • končící technické kontrole
  • kontaktních informacích prodejců/servisu
  • novinkách ze světa Volvo

Abyste mohli využívat nové, vylepšené funkce v moderním uživatelském rozhraní, je třeba:

  1. být klientem Auto Průhonice, Auto Stodůlky, Auto Dejvice nebo Auto Cardion
  2. odinstalovat stávající / starou aplikaci Volvista
  3. v App Storu (iOS) či Google Play (Android) stáhnout novou aplikaci Volvista
  4. opětovně se zaregistrovat (zadáním VIN vozu, osobní údaje, verifikace emailu, atp.)
  5. v případě komplikací kontaktujte recepci Auto Průhonice na e-mailu: recepce@autopruhonice.com

Stáhněte si aplikaci Volvista – naskenováním QR kódu: