Volvo XC90 new D5 Drive-E Automatic AWD
Volvo XC90 D5 Automatic AWD
Volvo XC60 new D5 Drive-E Automatic AWD
Volvo XC60 D5 Automatic AWD
Volvo V40 D3 Automatic FWD
Volvo XC60 II B4 Automatic AWD
Volvo XC90 B5 Automatic AWD
Volvo V60 II B4 Automatic AWD/FWD
Volvo V60 II CC B4 Automatic AWD
Volvo V90 B4 Automatic AWD/FWD
Volvo V90 B5 Automatic AWD
Volvo V90 CC B4 Automatic AWD
Volvo V90 CC B5 Automatic AWD
Volvo S90 B5 Automatic AWD
Optimalizace nepřináší žádné změny v původních hodnotách spotřeby paliva a emisí ve výfukových plynech.
Naše optimalizace neporušuje platnost původní záruky vozidla a nemá žádný vliv na servisní intervaly.
Naše optimalizace se provádí autorizovaným partnerem pro prodej a servis vozů Volvo a zabere přibližně jednu hodinu instalace.
Důležitý rozdíl nastává, když potřebujete rychle předjíždět nebo reagovat v různých situacích, kdy je klíčové mít dostatek výkonu ve všech otáčkách, zejména v jejich středním pásmu.
Výkon motoru
Optimalizace Polestar Engineered je koncipována tak, aby zvýšila výkon s důrazem na aktivní řízení ve středním spektru otáček. U benzínových motorů je to v rozmezí 2 500 - 5 000 ot/min a u naftových motorů v rozmezí 2 000 - 4 000 ot/min. Výsledkem této optimalizace je svižnější akcelerace a celkově silnější výkon.
Díky optimalizaci reaguje váš vůz lépe na váš jízdní styl, a to v jakékoli změně dopravní situace nebo jízdních podmínek.
Odezva na sešlápnutí plynového pedálu
Optimalizací je snížena prodleva motoru při sešlápnutí plynového pedálu. Díky lepší a úměrnější odezvě motoru je vůz pohotovější a nabízí vynikající výkon s okamžitou akcelerací.
V průběhu dynamického jízdního stylu, například na klikatých silnicích, jsou otáčky motoru udržovány výše, dokonce i během brzdění. To umožňuje vozu dosáhnout maximálního zrychlení při výjezdu ze zatáček a plně využít potenciál optimalizace Polestar Engineered.
Odezva na uvolnění plynového pedálu
Během brzdění nebo při okamžitém uvolnění plynového pedálu nedochází k přeřazení na vyšší převodový stupeň a tím ani k poklesu otáček motoru. Díky udržování vyšších otáček se prodleva turbodmychadla zkracuje, což zajišťuje lepší připravenost vozu k zrychlení. Díky tomu je dosažena rychlejší odezva a vyšší předvídatelnost chování vozu.
V dynamickém stylu řízení je každá milisekunda klíčová. Čím rychleji vůz dokáže přepínat mezi převodovými stupni, tím více konstantního výkonu je k dispozici.
Rychlost řazení převodových stupňů
Každá změna převodového stupně způsobuje krátké přerušení přenosu výkonu na kola.
Čím menší je toto přerušení, tím efektivněji je výkon přenesen, což má za následek rychlejší reakce a zrychlení, když to je potřeba.
Přidržováním převodového stupně během průjezdu zatáčkou se ovlivňuje výkon vozidla, což přispívá k lepší přilnavosti pneumatik a zvýšené ovladatelnosti vozu. Díky tomu je možné rychleji zrychlit při výjezdu ze zatáčky.
Přesnost řazení a přidržení zařazené rychlosti
Naše optimalizace zajistí, že při zatáčení nedochází k nepředvídatelným změnám převodových stupňů, které by mohly narušit stabilitu vozu. Díky udržování optimálního převodového stupně a vyšších otáček motoru během průjezdu zatáčkou je pohonná jednotka stále připravena na akceleraci, což zvyšuje celkovou jízdní kontrolu a bezpečnost.
Během dynamického způsobu řízení je cílem dosáhnout co největší rovnováhy vozu, kde zadní kola, zajišťující trakci, podporují zrychlení, zejména při výjezdu ze zatáčky.
Distribuce kroutícího momentu na všechna kola
Standardní nastavení pohonu AWD preferuje přenos většího podílu kroutícího momentu na přední kola. Díky optimalizaci Polestar Engineered je však schopen přenést více kroutícího momentu na zadní kola v situacích, kdy je lepší trakce potřebná, jako například při rozjezdu nebo výjezdu ze zatáčky. Tímto způsobem zajišťuje vozu lepší ovladatelnost a zrychlení v náročných jízdních podmínkách.