Polestar optimalizace

S optimalizací výkonu motoru Polestar získá váš vůz více koňských sil a vyšší točivý moment, rychlejší akceleraci a ještě lepší zážitek z jízdy. Níže jsou uvedeny příklady některých možných optimalizací.

Dozvědět se více

Využijte jedinečnou možnost a nechte si Polestar optimalizaci do svého vozu naistalovat na vyzkoušení. Optimalizace výkonu Polestar je softwarová úprava, kterou vám zajistíme v jakémkoliv z našich autorizovaných dealerství (Auto Průhonice, Auto Stodůlky, Auto Dejvice, Auto Cardion).

Volvo XC90 new D5 Drive-E Automatic AWD

28 552 Kč

Volvo XC90 D5 Automatic AWD

16 006 Kč

Volvo XC60 new D5 Drive-E Automatic AWD

28 552 Kč

Volvo XC60 D5 Automatic AWD

16 006 Kč

Volvo V40 D3 Automatic FWD

16 006 Kč

Volvo XC60 II B4 Automatic AWD

28 552 Kč

Volvo XC90 B5 Automatic AWD

28 552 Kč

Volvo V60 II B4 Automatic AWD/FWD

28 552 Kč

Volvo V60 II CC B4 Automatic AWD

28 552 Kč

Volvo V90 B4 Automatic AWD/FWD

28 552 Kč

Volvo V90 B5 Automatic AWD

28 552 Kč

Volvo V90 CC B4 Automatic AWD

28 552 Kč

Volvo V90 CC B5 Automatic AWD

28 552 Kč

Volvo S90 B5 Automatic AWD

28 552 Kč
emission
Zachování původních hodnot spotřeby paliva a množství emisí

Optimalizace nepřináší žádné změny v původních hodnotách spotřeby paliva a emisí ve výfukových plynech.

insurance
Zachování původní záruky vozu

Naše optimalizace neporušuje platnost původní záruky vozidla a nemá žádný vliv na servisní intervaly.

requestaquote
Instalace do 60 minut

Naše optimalizace se provádí autorizovaným partnerem pro prodej a servis vozů Volvo a zabere přibližně jednu hodinu instalace.

about

Výkon, když ho potřebujete

Důležitý rozdíl nastává, když potřebujete rychle předjíždět nebo reagovat v různých situacích, kdy je klíčové mít dostatek výkonu ve všech otáčkách, zejména v jejich středním pásmu.

Výkon motoru
Optimalizace Polestar Engineered je koncipována tak, aby zvýšila výkon s důrazem na aktivní řízení ve středním spektru otáček. U benzínových motorů je to v rozmezí 2 500 - 5 000 ot/min a u naftových motorů v rozmezí 2 000 - 4 000 ot/min. Výsledkem této optimalizace je svižnější akcelerace a celkově silnější výkon.

Pohotové reakce

Díky optimalizaci reaguje váš vůz lépe na váš jízdní styl, a to v jakékoli změně dopravní situace nebo jízdních podmínek.

Odezva na sešlápnutí plynového pedálu
Optimalizací je snížena prodleva motoru při sešlápnutí plynového pedálu. Díky lepší a úměrnější odezvě motoru je vůz pohotovější a nabízí vynikající výkon s okamžitou akcelerací.

about
about

Připraven na zrychlení

V průběhu dynamického jízdního stylu, například na klikatých silnicích, jsou otáčky motoru udržovány výše, dokonce i během brzdění. To umožňuje vozu dosáhnout maximálního zrychlení při výjezdu ze zatáček a plně využít potenciál optimalizace Polestar Engineered.

Odezva na uvolnění plynového pedálu
Během brzdění nebo při okamžitém uvolnění plynového pedálu nedochází k přeřazení na vyšší převodový stupeň a tím ani k poklesu otáček motoru. Díky udržování vyšších otáček se prodleva turbodmychadla zkracuje, což zajišťuje lepší připravenost vozu k zrychlení. Díky tomu je dosažena rychlejší odezva a vyšší předvídatelnost chování vozu.

Přenos výkonu

V dynamickém stylu řízení je každá milisekunda klíčová. Čím rychleji vůz dokáže přepínat mezi převodovými stupni, tím více konstantního výkonu je k dispozici.

Rychlost řazení převodových stupňů
Každá změna převodového stupně způsobuje krátké přerušení přenosu výkonu na kola. Čím menší je toto přerušení, tím efektivněji je výkon přenesen, což má za následek rychlejší reakce a zrychlení, když to je potřeba.

about
about

Kontrola nad vozem v zatáčkách

Přidržováním převodového stupně během průjezdu zatáčkou se ovlivňuje výkon vozidla, což přispívá k lepší přilnavosti pneumatik a zvýšené ovladatelnosti vozu. Díky tomu je možné rychleji zrychlit při výjezdu ze zatáčky.

Přesnost řazení a přidržení zařazené rychlosti
Naše optimalizace zajistí, že při zatáčení nedochází k nepředvídatelným změnám převodových stupňů, které by mohly narušit stabilitu vozu. Díky udržování optimálního převodového stupně a vyšších otáček motoru během průjezdu zatáčkou je pohonná jednotka stále připravena na akceleraci, což zvyšuje celkovou jízdní kontrolu a bezpečnost.

Výkon pro zadní nápravu

Během dynamického způsobu řízení je cílem dosáhnout co největší rovnováhy vozu, kde zadní kola, zajišťující trakci, podporují zrychlení, zejména při výjezdu ze zatáčky.

Distribuce kroutícího momentu na všechna kola
Standardní nastavení pohonu AWD preferuje přenos většího podílu kroutícího momentu na přední kola. Díky optimalizaci Polestar Engineered je však schopen přenést více kroutícího momentu na zadní kola v situacích, kdy je lepší trakce potřebná, jako například při rozjezdu nebo výjezdu ze zatáčky. Tímto způsobem zajišťuje vozu lepší ovladatelnost a zrychlení v náročných jízdních podmínkách.

about
interest

Mám zájem o optimalizaci Polestar pro svůj vůz.

NEZÁVAZNĚ POPTAT