Co nová aplikace Volvista nabízí?
Umožňuje jedním tlačítkem:
- objednat do servisu
- vyžádat si výkup/prodej svého auta
- komunikovat se svým servisním technikem pomocí funkce Video Servis
- procházet nabídku ojetých vozidel
- hlídat termín servisní prohlídky
- zavolat pomoc v případě nehody či poruchy
Nabízí informace o:
- vašem voze Volvo
- servisní historii vozu
- končící technické kontrole
- kontaktních informacích prodejců/servisu
- novinkách ze světa Volvo
Abyste mohli využívat nové, vylepšené funkce v moderním uživatelském rozhraní, je třeba:
1. být klientem Auto Průhonice, Auto Stodůlky, Auto Dejvice nebo Auto Cardion
2. odinstalovat stávající / starou aplikaci Volvista
3. v App Storu (iOS) či Google Play (Android) stáhnout novou aplikaci Volvista
4. opětovně se zaregistrovat (zadáním VIN vozu, osobní údaje, verifikace emailu, atp.)
5. v případě komplikací kontaktujte recepci Auto Průhonice na e-mailu: recepce@autopruhonice.com
Stáhněte si aplikaci Volvista – naskenováním QR kódu: