Co nová aplikace Volvista nabízí?

 

Umožňuje jedním tlačítkem:

- objednat do servisu

- vyžádat si výkup/prodej svého auta

- komunikovat se svým servisním technikem pomocí funkce Video Servis

- procházet nabídku ojetých vozidel

- hlídat termín servisní prohlídky

- zavolat pomoc v případě nehody či poruchy

 

Nabízí informace o:

- vašem voze Volvo

- servisní historii vozu

- končící technické kontrole

- kontaktních informacích prodejců/servisu

- novinkách ze světa Volvo

 

Abyste mohli využívat nové, vylepšené funkce v moderním uživatelském rozhraní, je třeba:

 

1. být klientem Auto Průhonice, Auto Stodůlky, Auto Dejvice nebo Auto Cardion

2. odinstalovat stávající / starou aplikaci Volvista

3. v App Storu (iOS) či Google Play (Android) stáhnout novou aplikaci Volvista

4. opětovně se zaregistrovat (zadáním VIN vozu, osobní údaje, verifikace emailu, atp.)

5. v případě komplikací kontaktujte recepci Auto Průhonice na e-mailu: recepce@autopruhonice.com


Stáhněte si aplikaci Volvista – naskenováním QR kódu:

 

     

Volvista social wall

VÍCE INFORMACÍ NAJDETE NA NAŠICH SOCIÁLNÍCH SÍTÍCH